24ores

Συναγερμός στο ΕΚΑΒ Θεσσαλίας – Κρούσματα σε εργαζόμενους

Συναγερμός έχει σημάνει στο ΕΚΑΒ Θεσσαλίας που εδρεύει στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, καθώς έξι εργαζόμενοι είναι θετικοί στον κοροναϊό. Από την περασμένη Πέμπτη, όταν άντρας που εκτελεί χρέη διοικητικού υπαλλήλου, διαγνώστηκε με Covid-19, μεγάλος αριθμός από τους 120 εργαζόμενους στο ΕΚΑΒ υποβλήθηκαν σε τεστ, και εντοπίστηκαν άλλοι πέντε να νοσούν. Όλοι τους βρίσκονται σε καραντίνα […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in