24ores

ΣΥΡΙΖΑ: Νέο χαράτσι της κυβέρνησης στους ΟΤΑ για την ταφή απορριμμάτων – Οδηγεί στην αύξηση δημοτικών τελών

 Την προώθηση της ιδιωτικοποίησης και την καύση των απορριμμάτων από την κυβέρνηση Μητσοτάκη καταγγέλλουν σε κοινή τους δήλωση οι τομεάρχες Περιβάλλοντος-Ενέργειας και Εσωτερικών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Σωκράτης Φάμελλος και Κώστας Ζαχαριάδης, καθώς από 1 Ιανουαρίου θα εφαρμοστεί οριζόντιο τέλους ταφής απορριμμάτων στους ΟΤΑ. Στις 20 Δεκεμβρίου ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in