Σε τέσσερις ανήλθαν οι νεκροί από κοροναϊό το τελευταίο 24ωρο στη χώρα, με τελευταίο θύμα μια 85χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας «Άγιος Παντελεήμων». Η ηλικιωμένη κατέληξε τα ξημερώματα και έπασχε από υποκείμενα νοσήματα. Νωρίτερα σήμερα γνωστοποιήθηκαν οι θάνατοι ενός 84χρονου από το νοσοκομείο «Σωτηρία», ενός 87χρονου στη Μυτιλήνη και ενός 84χρονου από […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in