24ores

Τέσσερις νεκροί από κοροναϊό το τελευταίο 24ωρο

Σε τέσσερις ανήλθαν οι νεκροί από κοροναϊό το τελευταίο 24ωρο στη χώρα, με τελευταίο θύμα μια 85χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας «Άγιος Παντελεήμων». Η ηλικιωμένη κατέληξε τα ξημερώματα και έπασχε από υποκείμενα νοσήματα. Νωρίτερα σήμερα γνωστοποιήθηκαν οι θάνατοι ενός 84χρονου από το νοσοκομείο «Σωτηρία», ενός 87χρονου στη Μυτιλήνη και ενός 84χρονου από […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in