24ores

Τέσσερις νέοι θάνατοι από κοροναϊό μέσα σε λίγες ώρες

Τέσσερις ακόμη άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην κοροναϊό, μέσα σε λίγες ώρες, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των θυμάτων από την πανδημία στη χώρα μας σε 321. Συγκεκριμένα, έχασαν τη μάχη για τη ζωή ένας 75χρονος στο νοσοκομείο Σωτηρία, μία 86χρονη στον Ευαγγελισμό, ένας 88χρονος στα Γιάννενα και μία 99χρονη στο ΑΧΕΠΑ.  Σύμφωνα με πληροφορίες […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in