24ores

Θετικές στον κοροναϊό μοναχές μετά από επίσκεψη του Αμβρόσιου

Θετικές στον κορονοϊό βρέθηκαν 9 μοναχές της Μονής Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Βερίνου. Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ οι μοναχές στο Αίγιο εμφάνισαν συμπτώματα και έκαναν το τεστ για τον κοροναϊό, το οποίο βγήκε θετικό. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της κρατικής τηλεόρασης στις 5 Νοεμβρίου, μετά τις θρησκευτικές εκδηλώσεις για την επιστροφή της εικόνας της Παναγίας Τρυπητής, […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in