Μια γυναίκα 97 ετών είναι το τελευταίο θύμα του κορονοϊού στη χώρα μας, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών στους 317. Η 97χρονη που κατέληξε στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου ήταν από τους τροφίμους στο γηροκομείο «Εστία Παπαγεωργίου» στον Εύοσμο, όπου διαπιστώθηκε μεγάλη διασπορά του ιού, ενώ έπασχε από βαριά αναπνευστική ανεπάρκεια. Νωρίτερα, είχε γίνει γνωστό πως ηλικιωμένος […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in