Για την επιθετικότητα του κοροναϊού στο δεύτερο κύμα μίλησε σήμερα, ο επικεφαλής της επιτροπής λοιμωξιολόγων, Σωτήρης Τσιόδρας, ο ποίος παρουσίασε μερικά δεδομένα που δίνουν τα πιο διακεκριμένα ερευνητικά εργαστήρια στην Ελλάδα. Όπως εξήγησε, οι επιστήμονες στον ελληνικό ινστιτούτο Παστέρ κάνουν έρευνες για να δουν αν έχει κάτι αλλάξει στον ιό από τον Μάρτιο μέχρι τώρα. […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in