Στο λιμάνι του Πειραιά, κενό επιβατών, επιστρέφει το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Διονύσιος Σολωμός» που χθες κατά τη διάρκεια του πλου του από το λιμάνι του Πειραιά προς τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων, διαπιστώθηκε ότι τρία μέλη του πληρώματος είναι θετικά στον κοροναϊό. Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας “A.N.M.E.Z. A.E.” τα τρία μέλη του πληρώματος […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in