24ores

Χρήματα σε ΜΜΕ: Στην εταιρεία ρίχνει το «μπαλάκι» ο Γεραπετρίτης

Κι ενώ οι αποκαλύψεις για τα ΜΜΕ που μοιράστηκαν 20 εκατ. ευρώ για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» πληθαίνουν και η κυβέρνηση δεν έχει δώσει ακόμη στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ποσά που δόθηκαν, ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, πετάει το «μπαλάκι» της ευθύνης στην εταιρεία που έχει αναλάβει την υλοποίηση της καμπάνιας, την Initiative […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in