24ores

Υπουργείο Υγείας: 300 κλίνες Covid του ιδιωτικού τομέα στη μάχη κατά της πανδημίας από Δευτέρα

Στο επιχειρησιακό σχέδιο του λεκανοπέδιου Αττικής μπαίνουν από αύριο άλλες 300 κλίνες Covid από μεγάλες κλινικές του ιδιωτικού τομέα, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας. Έτσι, το Κέντρο επιχειρήσεων στην Αθήνα θα μπορεί να στέλνει ασθενείς με Covid στα ιδιωτικά νοσοκομεία που έχουν προσφέρει αυτές τις 300 κλίνες, όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας του […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in