Το facebook και το Instagram συγκεντρώνουν δεδομένα χρηστών κάτω των 18 ετών, χρησιμοποιώντας λογισμικό που παρακολουθεί τη δραστηριότητά τους, και συγκεκριμένα την περιήγηση στον ιστό. Η μητρική εταιρεία των πλατφορμών είχε ανακοινώσει τον Ιούλιο ότι θα επέτρεπε στους διαφημιστές να στοχεύουν σε νέους χρήστες, μόνο με βάση τρία χαρακτηριστικά: ηλικία, φύλο και τοποθεσία. Τα προσωπικά […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in