24ores

Φίλτρα στα Social Media: Όταν η «ομορφιά» γίνεται μάστιγα για τη ψυχική υγεία

Ο νέος νόμος της Νορβηγίας που υποχρεώνει τους influencers των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης να δηλώνουν το πότε χρησιμοποιούν φίλτρα ομορφιάς για να επεξεργαστούν τις φωτογραφίες τους, έφερε ξανά στο προσκήνιο, ένα θέμα που έχει συζητηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια: Την επίδραση «φιλτραρισμένων» προτύπων «ομορφιάς» στη ψυχική υγεία των χρηστών των Social Media, και δη, των […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in