24ores

Γερμανία: Ένας στους τέσσερις μαθητές της 4ης Δημοτικού έχει πρόβλημα στην ανάγνωση

Ένας στους τέσσερις μαθητές της τετάρτης δημοτικού δυσκολεύεται στην ανάγνωση και δεν έχει κατακτήσει το ελάχιστο επίπεδο κατανόησης κειμένου που αντιστοιχεί στην ηλικία και στο επίπεδό του, αποκαλύπτει η έρευνα IGLU για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη Γερμανία. Ως βασικότερη αιτία θεωρείται η αποχή των μαθητών από τα μαθήματα και οι εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας κατά τη […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in