24ores

«Θεωρίες Συνωμοσίας ΑΕ»: Το επιχειρηματικό «Ελντοράντο» του ανορθολογισμού

Δύσκολα μπορεί να βρεθεί καλύτερο παράδειγμα αγαστής συνεργασίας μεταξύ της ιδεολογικής χειραγώγησης και του οικονομικού οφέλους, από την μετατροπή των θεωριών συνωμοσίας σε πηγή κέρδους. Μπορεί κάθε εμπορική διαφήμιση να εμπεριέχει ένα στοιχείο παραπλάνησης, αλλά ενώ στην παραδοσιακή διαφήμιση το μήνυμα αφορούσε την προώθηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος, στην εποχή μας το προϊόν είναι το ίδιο […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in