Την τραγική πραγματικότητα καταδεικνύουν τα επίσημα στοιχεία που δημοσιεύονται από τον ΕΟΔΥ σχετικά με τους ανθρώπους που πεθαίνουν εκτός ΜΕΘ στην Ελλάδα. Η μακάβρια αριθμητική αποκαλύπτει πως περίπου το 80% των ανθρώπων που έφυγαν από τη ζωή το τελευταίο δίμηνο δεν νοσηλεύτηκαν ποτέ σε κάποια μονάδα εντατικής θεραπείας, επιβεβαίωνοντας όσα είχε επισημάνει ο καθηγητής του […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in