Εκτός της τρέχουσας εβδομαδιαίας ατζέντας της επιτροπής των λοιμωξιολόγων είναι το άνοιγμα Γυμνασίων και Λυκείων, σύμφωνα με δηλώσεις της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως. Κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου για το νομοσχέδιο που αφορά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι δεν έχει προγραμματιστεί, μέχρι στιγμής, κάποια συζήτηση με την επιτροπή των λοιμωξιολόγων σχετικά […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in