Δεν είναι θέμα αισθητικής το νέο και ομολογουμένως μοντέρνο λογότυπο της Kia. H κορεατική εταιρία, αφού κατάφερε να γίνει δεόντως ευρωπαϊκή με μια πλήρη γκάμα από ανταγωνιστικά και αξιόπιστα μοντέλα, επανατοποθετείται στο αυτοκινητιστικό στερέωμα. Με το “Plan S”, που παρουσίασε σε μεγάλη διαδικτυακή εκδήλωση, δηλώνει ότι στοχεύει όχι μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και σε […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in