24ores

Καταγγελία εργαζόμενου ναυτιλιακής εταιρείας: Κατέρρεα από κορονοϊό και δεν με κατέβαζαν από το πλοίο

Σε μια σοβαρή καταγγελία προχώρησε εργαζόμενος ναυτιλιακής εταιρείας, σχετικά με την απάνθρωπη, όπως τονίζει, μεταχείρισή του, όταν εκείνος νόσησε με κορονοϊό, με αποτέλεσμα μάλιστα να φτάνει στο σημείο να λιποθυμά λόγω έλλειψης οξυγόνου, με την εταιρεία να φοβάται μη τυχόν μπει το πλοίο σε καραντίνα και χάσει τα ναύλα του. Επίσης, ενώ το πλοίο συνέχιζε […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in