Από την 1η Ιανουαρίου του 2022, οι πολίτες φαίνεται πως θα έρθουν αντιμέτωποι με συρρίκνωση των επιδοτήσεων στο ηλεκτρικό ρεύμα, αύξηση των δημοτικών τελών, αλλά και αυξήσεις στα διόδια και σε είδη καθημερινής χρήσης. Μάλιστα, οι τελευταίες μέρες του 2021 έφεραν εκατομμύρια καταναλωτές ηλεκτρικού ρεύματος ενώπιον λογαριασμών ιδιαίτερα διογκωμένων, επειδή εμπεριέχουν τις αυξημένες ρήτρες αναπροσαρμογής […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in