24ores

Καπραβέλος: «Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ευχαριστημένη η Επιτροπή; Η θνητότητα κανέναν δεν απασχολεί στην Ελλάδα;»

Ο συντονιστής διευθυντής Β’ ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου, Νίκος Κπαραβέλος μιλώντας στο MEGA τοποθετήθηκε σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων στις 10 Ιανουαρίου με την διατήρηση του 50%+1.  Ο κ. Καπραβέλος ανέφερε αρχικά ότι «Δεν υπάρχει κανένας γονιός που να θέλει ανοιχτά σχολεία και κλειστά νοσοκομεία. Σήμερα είχαμε 57 εισαγωγές, η σημερινή εφημερία ήταν πολύ […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in