Ο δικηγόρος των αθλητριών της ενόργανης γυμναστικής Αλέξανδρος Αδαμίδης τοποθετήθηκε σχετικά με την απόφαση από τις εισαγγελικές αρχές, η υπόθεση κακοποίησης αθλητριών να μπει στο αρχείο. Ο κ. Αδαμίδης χαρακτηρίζει ως «παρωνυχίδα» όσα έχουν δημοσιευθεί μέχρι στιγμής αναφορικά με τις καταγγελίες για ωμή σωματική και ψυχολογική βία από προπονητές της ενόργανης, καθώς επίσης και για αδικήματα […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in