Εξαρτημένα από πολιτικά και επιχειρηματικά συμφέροντα είναι τα ελληνικά ΜΜΕ, θεωρεί η πλειονότητα των Ελλήνων αναγνωστών. Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από τα αποτελέσματα του ετήσιου report του Reuters Institute for the Study of Journalism, τα οποία δημοσιεύει κι αναλύει η διαΝΕΟσις και ο ερευνητικός συνεργάτης του Ινστιτούτου Reuters Αντώνης Καλογερόπουλος. Συγκεκριμένα, μόνο το 7% και […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in