Θετικός στον κορονοϊό διαγνώσθηκε άνδρας των ΜΑΤ από τις μονάδες που έχουν έλθει στη Μυτιλήνη προκειμένου να ενισχύσουν την τοπική δύναμη. Με συμπτώματα εμπύρετου νοσήματος μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο όπου και βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό. Δεν χρήζει νοσηλείας κα μετά τον επανέλεγχο του θα τεθεί σε περιορισμό στο χώρο διαμονής του.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in