24ores

Δυο νέοι θάνατοι από κοροναϊό: 327 τα θύματα

Αυξάνεται η συνεχώς η λίστα των θυμάτων από κοροναϊό στην Ελλάδα, καθώς άλλοι δύο ασθενείς έχασαν τη ζωή τους λόγω επιπλοκών που προκάλεσε ο ιός. Ο πρώτος θάνατος που έγινε γνωστός μετά την ημερήσια ανακοίνωση του ΕΟΔΥ, αφορά έναν 97χρονο, ο οποίος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Σωτηρία». Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ηλικιωμένος έπασχε από υποκείμενα νοσήματα. […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in