Μεγαλώνει η λίστα των θυμάτων από επιπλοκές του κοροναϊού στη χώρα μας, καθώς την Κυριακή κατέληξε μία αλλοδαπή γυναίκα, μόλις 39 ετών, η οποία νοσηλευόταν διασωληνωμένη στο “Λαϊκό” νοσοκομείο. Πληροφορίες αναφέρουν πως η άτυχη γυναίκα είχε υποκείμενο νόσημα. Πλέον ο συνολικός αριθμός των θυμάτων του φονικού ιού ανέρχεται σε 377.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in