24ores

Σύψας: Το αντιγριπικό εμβόλιο καλό είναι να το κάνουν όλοι

«Το εμβόλιο της γρίπης νομίζω πως είναι καλή ιδέα να το κάνουν όλοι», δήλωσε σήμερα ο λοιμωξιολόγος και μέλος της επιτροπής του ΕΟΔΥ για τον κοροναϊό, Νίκος Σύψας.  Η δήλωση του λοιμωξιολόγου ακολουθεί τη σύγχυση που προκλήθηκε με το εμβόλιο της γρίπης σχετικά με τις ομάδες που επιτρέπεται και πρέπει να το κάνουν αλλά και […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in