24ores

Γιατρός καταγγέλλει ότι δεν έγινε ιχνηλάτηση μετά το θάνατο ιερέα από κορονοϊό

Γιατρός κατήγγειλε ότι δεν έγινε ιχνηλάτηση των επαφών του 59χρονου ιερέα από τη Θεσσαλονίκη ο οποίος είχε επισκεφτεί το Άγιο Όρος, κόλλησε κορονοϊό νόσησε σοβαρά και παρά τις προσπάθειες των γιατρών δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή. Το αποτέλεσμα είναι, σύμφωνα με την καταγγελία, να υπάρχουν άνθρωποι που νοσούν κατά πάσα πιθανότητα χωρίς να το […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in