Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ασκληπιείου Βούλας νοσηλεύεται με κοροναϊό από το περασμένο Σάββατο 25χρονος, χωρίς υποκείμενο νόσημα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι παρουσίασε επιδείνωση των συμπτωμάτων με υψηλό πυρετό έπειτα από δύο αρνητικά τεστ και στο τρίτο τεστ, το οποίο βγήκε θετικό, και οι γιατροί τον διασωλήνωσαν. Ο ασθενής έκανε το πρώτο τεστ στο […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in