24ores

Καταγγελίες γιατρών στην Εύβοια: Ούτε ιχνηλάτιση, ούτε τεστ, ούτε απολύμανση

Πληθαίνουν οι καταγγελίες από γιατρούς για μη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για τον κοροναϊό. Τελευταία σοβαρά περιστατικά είναι αυτά που καταγράφηκαν στο Κέντρο Υγείας Μαντουδίου και στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας. Σύμφωνα με επώνυμη καταγγελία αγροτικού γιατρού, που επικαλείται το Documento, στις 15/9 στο Κέντρο Υγείας Μαντουδίου εξετάστηκε ασθενής, ο οποίος παρέμεινε στη βραχεία νοσηλεία του κέντρου […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in