Δύο ακόμη θύματα της πανδημίας του κοροναϊού στη χώρα μας είχαμε την Παρασκευή. Νωρίτερα μια 73χρονη η οποία νοσηλεύονταν διασωληνωμένη στο νοσοκομείο «Αττικόν», λόγω επιπλοκών που προκάλεσε ο κοροναϊός. Η άτυχη γυναίκα έπασχε από υποκείμενο νόσημα. Νωρίτερα σήμερα, έγινε γνωστό πως πέθανε το πρωί της Πέμπτης, μια γυναίκα 61 ετών, η οποία μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in