Συνολικά οκτώ κρούσματα κορονοϊού εντοπίστηκαν σε Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων στην Καρδίτσα κατά τον περιοδικό δειγματοληπτικό έλεγχο που διενεργεί ο ΕΟΔΥ στα γηροκομεία. Συγκεκριμένα κατά τον έλεγχο στη μονάδα βρέθηκαν δύο θετικά αποτελέσματα. Κατόπιν ελήφθησαν δείγματα από το υπόλοιπο προσωπικό και τους ωφελούμενους με αποτέλεσμα τον εντοπισμό άλλων τεσσάρων κρουσμάτων από το προσωπικό της δομής. Σε επανέλεγχο που πραγματοποιήθηκε χθες, Σάββατο 3/10, εντοπίστηκαν δύο επιπλέον κρούσματα στο […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in