Τρία από τα πέντε κρούσματα κορoναϊού των τελευταίων ημερών στο Αγρίνιο αφορούν εργαζόμενους του ΕΚΑΒ. Ένας εξ αυτών νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Αγρινίου με ήπια συμπτώματα και η κατάσταση του χαρακτηρίζεται καλή. Τα άλλα δύο άτομα αναρρώνουν κατ οίκον. Στο τοπικό ΕΚΑΒ που στεγάζεται σε κοντέινερ στο παλαιό νοσοκομείο τα άτομα που νόσησαν έχουν τεθεί σε […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in