Συναγερμός σήμανε στο Δρομοκαΐτειο, την Κυριακή, μετά τον εντοπισμό δύο ασθενών με κορονοϊό. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, πρόκειται για ασυμπτωματικούς. Ο ίδιος εκφράζει φόβους για μεγαλύτερη διασπορά του ιού. Στους δύο ασθενείς έγινε τεστ κορονοϊού την Πέμπτη και τα αποτελέσματα που βγήκαν σήμερα έδειξαν ότι είναι θετικοί στον κορονοϊό. Να σημειωθεί ότι ένας εκ […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in