Αυξάνεται ο κατάλογος των νεκρών λόγω κοροναϊού στη χώρα μας, καθώς νωρίτερα ανακοινώθηκε ο θάνατος ενός ακόμη ηλικιωμένου ανθρώπου. Συγκεκριμένα, ένας 90χρονος με υποκείμενα νοσήματα κατέληξε στο νοσοκομείο Σωτηρία. Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα είχε γίνει γνωστό ότι δυο νοσηλευόμενοι στη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού έχασαν τη μάχη με τον φονικό ιό. Πλέον ο αριθμός των θυμάτων ανέρχεται […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in