24ores

Ένωση Ασθενών Ελλάδας: Ζητά συνταγογράφηση για τεστ κοροναϊού μέσω Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

Δημόσια παρέμβαση κάνει η Ένωση Ασθενών Ελλάδας, για τη συνταγογράφηση του μοριακού ελέγχου COVID-19 μέσω Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της «με βάση την επιδημιολογική εικόνα των τελευταίων ημερών, πλέον δεν πρόκειται απλά για μία αναγκαιότητα, αλλά για ένα προφανές και κατεπείγον μέτρο που η κυβέρνηση όφειλε ήδη να έχει εφαρμόσει». Αναλυτικά η ανακοίνωση: «H εθνική συνομοσπονδία […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in