Συναγερμός σήμανε στις φυλακές των Διαβατών της Θεσσαλονίκης καθώς επιβεβαιώθηκαν 62 θετικά κρούσματα κορονοϊού, μετά από ελέγχους του ΕΟΔΥ. Όπως είχε γίνει γνωστό την Παρασκευή επιβεβαιώθηκαν 21 κρούσματα σε κρατουμένους και σωφρονιστικούς υπαλλήλους στις φυλακές. Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το OPEN, σήμερα εντοπίστηκαν άλλα 41. Συγκεκριμένα, πρόκειται για 56 κρατουμένους και έξι σωφρονιστικούς υπαλλήλους. […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in