24ores

Κοροναϊός: «Ασφυξία» στα νοσοκομεία της Βόρειας Ελλάδας – 14 νεκροί μέσα σε λίγες ώρες

Μετά το χθεσινό ρεκόρ με τους 34 θανάτους από τον νέο κοροναϊό στη χώρα μας, συνεχίζει να μεγαλώνει ο κατάλογος των νεκρών, καθώς τις τελευταίες ώρες καταγράφηκαν 16 ακόμη νέοι θάνατοι.  Στην μεγάλη πλειοψηφία τους (οι 14 από τους 16) πρόκειται, μάλιστα, για ασθενείς που νοσηλεύονταν σε νοσοκομεία της Βόρειας Ελλάδας επιβεβαιώνοντας για άλλη μια […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in