Νέο αρνητικό ρεκόρ αναφορικά με τους νεκρούς αλλά και τους διασωληνωμένους σε ΜΕΘ από την εξάπλωση της πανδημίας του κοροναϊού καταγράφηκε στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ, τις τελευταίες 24 ώρες καταγράφηκαν 35 θάνατοι, ενώ στους 228 ανέρχονται πλέον οι διασωληνωμένοι. Τέλος, 1.914 είναι τα νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα του […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in