24ores

Μαύρο ρεκόρ με 41 θύματα σε ένα 24ωρο

Τους φόβους που είχαν εκφραστεί από το πρωί της Δευτέρας για ένα νέο αρνητικό ρεκόρ θυμάτων, έρχονται δυστυχώς να επιβεβαιώσουν τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ. Συγκεκριμένα, 41 άνθρωποι έχασαν τη μάχη με τον κορονοϊό τις τελευταίες 24 ώρες, ενώ ο αριθμός των διασωληνωμένων ανέρχεται πλέον σε 239. Τα συνολικά επιβεβαιωμένα κρούσματα που ανακοινώθηκαν […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in