Μεγαλώνει μέρα με τη μέρα η λίστα με τα θύματα του κορονοϊού στη χώρα μας, με άλλους 12 ανθρώπους να έχουν καταλήξει τις τελευταίες ώρες. Σύμφωνα με πληροφορίες κατέληξαν: Δύο ασθενείς 83 και 72 ετών στο Παπαγεωργίου, που νοσηλεύονταν σε απλή κλίνη Μία 76χρονη στο Σωτηρία Ένας 77χρονος στον Ευαγγελισμό, ο οποίος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in