Για «ένα ακόμη βήμα προς στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της ιδιωτικοποίησης και της εμπορευματοποίησης του δημόσιου συστήματος υγείας», μιλά η Ομοσπονδία Νοσοκομειακών Γιατρών (ΟΕΝΓΕ) σχετικά με το «κάλεσμα» προς τους ιδιώτες γιατρούς της Θεσσαλονίκης ώστε να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού στο ΕΣΥ. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, «αντί για μπλοκάκια στα νοσοκομεία η κυβέρνηση […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in