24ores

Νέο «μαύρο» ρεκόρ με 43 θύματα: Αγγίζουν τους 300 οι διασωληνωμένοι

Νέο αρνητικό ρεκόρ θυμάτων και διασωληνωμένων καταγράφηκε σήμερα, μετά τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ. Συγκεκριμένα, 43 άνθρωποι έχασαν τη μάχη με τον κορονοϊό τις τελευταίες 24 ώρες, ενώ ο αριθμός των διασωληνωμένων ανέρχεται πλέον σε 297. Τα συνολικά επιβεβαιωμένα κρούσματα που ανακοινώθηκαν είναι 2752, ενώ ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 63321. Αναλυτικά […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in