Τουλάχιστον 10 είναι, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ΑΝΤ1, οι Μητροπολίτες οι οποίοι έχουν διαγνωστεί θετικοί στον κορονοϊό. Οι συνεδρίες της Ιεράς Συνόδου την προηγούμενη εβδομάδα, έγιναν υπό την σκιά των περιορισμών και των κανόνων για την αναχαίτιση της εξάπλωσης της πανδημίας, με τα μέλη της ΔΙΣ να συνεδριάζουν σε μεγαλύτερη αίθουσα από την συνήθη, […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in