Την συγκομιδή της ελιάς «ενοχοποίησε» η λοιμωξιολόγος και μέλος της επιστημονικής επιτροπής του υπουργείου Υγείας για τον κοροναϊό, Βάνα Παπαευαγγέλου, για την έξαρση των κρουσμάτων σε περιοχές που μέχρι σήμερα δεν είχαν απασχολήσει επιδημιολογικά. Η κυρία Παπαευαγέλου αναφέρθηκε στα νέα κρούσματα του 24ώρου, τονίζοντας πως Αττική και Θεσσαλονίκη καταγράφουν 697 και 725 νέες μολύνσεις αντίστοιχα. […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in