Θετικοί στον κορονοϊό βρέθηκαν 36 τρόφιμοι και εργαζόμενοι του Ιωακείμειου Γηροκομείου ενώ κρούσματα εντοπίστηκαν και στο Σταυρίδειο Ίδρυμα χρονίως πασχόντων «Ο Άγιος Κυπριανός». Τριάντα έξι (36) τρόφιμοι και 7 υπάλληλοι του Ιωακείμειου Γηροκομείου της Μητρόπολης Αλεξανδρούπολης βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό, όπως προέκυψε από τα αποτελέσματα των μοριακών τεστ στα οποία υποβλήθηκε το σύνολο τροφίμων και […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in