24ores

Κορονοϊός: 45 κρούσματα σε γηροκομεία της Αλεξανδρούπολης

Θετικοί στον κορονοϊό βρέθηκαν 36 τρόφιμοι και εργαζόμενοι του Ιωακείμειου Γηροκομείου ενώ κρούσματα εντοπίστηκαν και στο Σταυρίδειο Ίδρυμα χρονίως πασχόντων «Ο Άγιος Κυπριανός». Τριάντα έξι (36) τρόφιμοι και 7 υπάλληλοι του Ιωακείμειου Γηροκομείου της Μητρόπολης Αλεξανδρούπολης βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό, όπως προέκυψε από τα αποτελέσματα των μοριακών τεστ στα οποία υποβλήθηκε το σύνολο τροφίμων και […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in