24ores

Διευθυντής ΜΕΘ «Παπανικολάου»: «Σκηνικό πολέμου» τα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης

Τα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης «έχουν μετατραπεί σε σκηνικό πολέμου» είπε ο διευθυντής β´ ΜΕΘ του νοσοκομείου «Παπανικολάου», Νίκος Καπραβέλος. Χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουν ακόμη και αίθουσες ανάνηψης για τους ασθενείς που συρρέουν κάθε ώρα στα νοσοκομεία της πόλης με σοβαρές επιπλοκές από τον COVID19, ανέφερε μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6 ο Νίκος Καπραβέλος και εξέφρασε την ανησυχία […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in