Μια ακόμη «μαύρη» ημέρα καταγράφεται στη χώρα. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση 101 άνθρωποι έχασαν τη μάχη με τον κορονοϊό, ενώ νέα άνοδος καταγράφεται και στους διασωληνωμένους, οι οποίοι ανέρχονται σε 562, την ώρα που οι ΜΕΘ σε πολλές περιοχές της χώρας έχουν ήδη γεμίσει. Στα 2135 τα νέα κρούσματα το τελευταίο 24ωρο, αριθμός που […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in