24ores

Κοροναϊός: Στους 597 οι διασωληνωμένοι, 87 νεκροί μέσα σε ένα 24ωρο

Αυξάνεται ακόμη περισσότερη η πίεση στο σύστημα υγείας λόγω της έξαρσης της πανδημίας του κοροναϊού στη χώρα μας, καθώς στους 597 ανέρχονται πλέον οι διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ, ενώ όπως ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ καταγράφηκαν 87 θάνατοι μέσα στο τελευταίο 24ωρο. Την ίδια στιγμή, στα 2.152 ανέρχονται τα νέα κρούσματα.  Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ αναφέρει: «Σήμερα […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in