Θετικοί στον κοροναϊό διαγνώστηκαν 31 φαντάροι στο στρατόπεδο Κατσιμήτρου, στο Πέραμα Ιωαννίνων, με τοπικές ιστοσελίδες να αναφέρουν ότι ο ιός έχει διεισδύσει εδώ και μέρες στην συγκεκριμένη στρατιωτική μονάδα. Σύμφωνα με το patrastimes.gr, η 6η ΥΠΕ ενημερώθηκε μόλις προχθές Τετάρτη, και χθες ο διοικητής της Γιάννης Καρβέλης έδωσε εντολή για την διενέργεια μοριακών τεστ. Έτσι […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in