Τις συνθήκες που επικρατούν στο νοσοκομείο Λάρισας και οι οποίες τον οδήγησαν στην απεργία πείνας περιέγραψε στο kontra24 ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Τραυματιοφορέων και εργαζόμενος του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, Λάμπρος Τσάπαλης εξαπολύοντας παράλληλα επίθεση στην κυβέρνηση και συγκεκριμένα, στον υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια. Όπως είπε ο ίδιος, την περασμένη Παρασκευή, ξεκίνησε απεργία πείνας καθώς […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in